"I have never met her."

Překlad:Nikdy jsem se s ní nesetkal.

před 3 roky

13 komentářů


j-coob

Nedalo by se to přeložit jako: "Nikdy jsem ji nepoznal" ?

před 3 roky

Vlcek1942

Divím se, že tak dlouho nikdo neodpověděl. Asi by tento překlad neuznali, protože "vědět, znát" je "know". "meet" je "setkat".

před 3 roky

Tvidatko

taky si myslím, že by tady mělo být "Nikdy jsem ji nepoznal"

před 3 roky

Vlcek1942

On i ten Translator to překládá jako "nepotkal", "nesetkal", "neviděl", kdežto "nepoznal" překládá jako "not knew". Ale je to jen přakladač. Jestli je to tak 100% správně, to by měli určit zdejší moderátoři. Škoda že nereagují.

před 3 roky

Tvidatko

No jo, nicméně, když se zeptám, už jsi poznal její rodiče? tak jsem viděla používat meet. Have you already met her parents? a ne

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano, 'poznal', respektive'nepoznal' je mozne.

před 2 roky

Vlcek1942

Jak píši/říkám, vyjádřit by se měl někdo z moderátorů. Já jsem jen a pouze naprostý začátečník, který se snaží něco z angličtiny naučit.

před 3 roky

Zdenk725099

Nikdy jsem ji nepotkal ?

před 8 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Potkat je meet.

před 6 měsíci

PavelVanyV

Já ji nikdy nepotkal

před 6 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Potkat je meet.

před 6 měsíci

VeronikaHu8

Já se s ní nikdy nesetkal neuznáno ?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze cestina vyzaduje pri stavbe vety v minulem case pouziti slovesa 'byt' v pritomnem case a pricesti minule slovesa.

Tedy: Ja JSEM se s ni nikdy nesetkal. To uznavame

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.