A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am six feet tall."

Fordítás:Hat láb magas vagyok.

3 éve

4 hozzászólás


IstvanBorsanyi

Mi a különbség a foot és a feet között?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

"foot" - "láb", "feet - lábak", tehát rendhagyó a többes szám. Van azonban más érdekesség is itt. Elvileg ilyen jelzős szerkezeteknél egyes számot használunk: 'A nine month old baby" - egy kilenc hónapos csecsemő. 1500 meter run - 1500 méteres futás. De - mint a példa is mutatja - nem mindig kötelező egyes szám (bár az mindig jó), némely esetekben mégiscsak többes számot használnak. Nem tudok róla, hogy lenne általános szabály rá, csak a gyakorlat segít majd...

3 éve

petkoo2
petkoo2

bizony, 184cm

2 éve

koko.balint2001

végre elfogadta a számot is (1,2,3...)

2 éve