1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "They turned red."

"They turned red."

Переклад:Вони почервоніли.

May 29, 2015

13 коментарів


Shneller1

І все ж. Уявімо, є два вентилі, one of them red, another green. За деякою умовою, вони повернули червоний.


pavelmatya1

гугл так і переводить :) Думаю, залежить від контексту, ось і все.


denys.ko

"They turned red."Переклад:Вони почервоніли. чому не підходить варіант: "вони повернули червоний" ?


Nordry

Щоб Ваш варіант став правильним, потрібно, щоб після прикметника "red" йшов іменник, який би визначав "що" саме червоного кольору вони повернули (така вже особливість англійської мови порівняно з українською - після прикметника іменник обов'язковий). Але, оскільки іменника в цьому реченні нема, то єдиним правильним варіантом перекладу в даному випадку є "Вони почервоніли".


Vinnfred

А що це мало б означати?


denys.ko

чому не підходить варіант: "вони повернули червоний" ?


Vinnfred

теж повторюю запитання. Що на вашу думку означає наведене вами речення?


denys.ko

був червоний колір, потім інший, а далі "вони повернули червоний" ...чи може я просто не розумію вашого питання


Vinnfred

Просто, як на мене, ваше речення позбавлене змісту. Тепер я бачу, що ви мали на увазі. Проте слово turn не означає "повертати щось, що було колись", лише робити поворот або ж ставати. Для того значення є слово return або bring back.

"they returned red" теж не дуже хороше речення, краще - "They brought the red back"


lykuna

Це зовсiм друге "вони повернули червоний"!!!!!!!!!!!!!!!


a5kyd

Додайте переклад "Вони стали червоні"


Rost72

Як і де вивористовувати це?!Вони застидалися чи помідори почервоніли?


konyskiw

Those would be correct, yes :)
"You must be cold, your nose turned red".
"Last week the tomatoes were green, this week they turned red".
"I was so embarrassed I turned red".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.