Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O saf şekerdir."

Çeviri:It is pure sugar.

3 yıl önce

11 Yorum


patroller

It is a pure sugar niye kabul değil.

3 yıl önce

Fatma_Ozturk

Seker sayilamadigi icin başına a gelmez. Sayilabilen cokluklarda kullanilir

2 yıl önce

firatdmf

yardımcı oldun :)

2 yıl önce

CABBBAR

candy yazdım fakat kabul edilmedi bu yanlış değil mi ?

1 yıl önce

GaffarAyyl

Sweet kabul edilmeliydi

1 yıl önce

Berfin149823

Seslendirmede hata var it demiyor ayti diyorr:-!

1 yıl önce

bluesbender

refined kullanımıda kabul edilebilir.

3 yıl önce

hassohusso

the sugar is pure olsa yanlışmı olur

2 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

şeker saf = the sugar is pure saf şeker = the pure sugar

9 ay önce

barisefecoskun

"The" neden kullanılmıyor?

2 yıl önce

okanakinci

Defalarca doğru telaffuz etmeme rağmen kabul etmiyor.

1 yıl önce