"Konfesu, ke vi bedaŭras kion vi faris!"

Translation:Admit that you are sorry for what you did!

3 years ago

24 Comments


shmeur
shmeur

mi konfesas nenion !

3 years ago

FredCapp
FredCapp

Eĉ ne vian amon por Duo?

1 year ago

cdub4language
cdub4language

The love drama advances between Adamo and Sofia

3 years ago

JakeH1
JakeH1

Err, Adamo kaj Sofia estas la gefiloj de Zamenhof

3 years ago

mizinamo
mizinamo

Never knew that. Thank you!

2 years ago

cdub4language
cdub4language

Nun mi scias tion, sed antaŭ ne...

3 years ago

Robinac
Robinac

WE WERE ON A BREAK

3 years ago

srtokes
srtokes

Gosh, I didn't expect some kind of Spanish Inquisition!

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Mi kontrolas… hmm, ne, … kaj ne… Ni ne havas Hispanajn Inkviziciojn, nur Esperantajn.

Provu ien alie.

2 years ago

munderlohsean
munderlohsean

not "tion, kion vi faris"?

3 years ago

arbaro
arbaro

Both are right; this is a shortened version.

3 years ago

FredCapp
FredCapp

It threw me off.

3 years ago

kdscavella
kdscavella

Confess that you regret doing that....got this wrong

2 years ago

Cavman144
Cavman144

that should be accepted...

2 years ago

Kliphph
Kliphph

Me konfesas, ke mi krokodilis en la Esperanton renkontiĝon...

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Laŭ mia kompreno la regulo #8 (All prepositions govern the nominative case.), donis al ni per la kreinto mem, indikas, ke post ia prepozicio (kiel en), la frazeto neniam plu devus havi la ~N-on… ĝis la sekvanta verbo.

Mi ankaŭ konfeses esti iomete pedanta.

2 years ago

Rippler
Rippler

Neniu ekspektas la Esperanta Inkvizicio!

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Mi certe ne anticipos tiun.

Ĉu vi anticipas la perditajn N-ojn.

2 years ago

FredCapp
FredCapp

Mi konfesas! Ŝi faris ĝin! Kio ajn la afero estis.

Kaj ni ne ekbruligis la fajron!

2 years ago

InoAuxIcxo

This seems to be the responce to the 'Ni ne rompis la radon' earlier in the course...

2 years ago

Williams_Dakota

How does one say to admit as in to allow someone through a checkpoint?

1 year ago

Akituln
Akituln

Ne

1 year ago

seancenarox
seancenarox

Can "por" go in between "bedauxras" and "kion"?

1 year ago

mizinamo
mizinamo

No, just as you cannot say "I regret for what I did" -- "regret" / bedaŭri take a direct object, not a prepositional phrase with por/for.

1 year ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.