"Vintro venas."

Translation:Winter is coming.

3 years ago

28 Comments


earthkissed

Vi scias neniom, Jon Snow!

3 years ago

AdolfStein1

Should 'Winter is here' be 'Vintro estas ĉi tie'?

1 year ago

Migranto

Boy, did THAT turn out to be true...

3 years ago

TheWombatGuru

Love the reference :)

3 years ago

Izabela_K

Ludo de Tronoj

3 years ago

msalazarmassaro

Kiam vi ludas la ludo de tronoj, aŭ vi gajnas aŭ vi mortas

3 years ago

VincentOostelbos

I think it should be "ludon de tronojn", right? Or maybe "ludon de tronoj", I'm not sure. All the same, have a lingot.

3 years ago

chalybeous

I think you're right about "ludon", but "tronoj" doesn't take an -n because it's following a preposition. The notes on the da/de lesson should back me up.

3 years ago

VincentOostelbos

That's what I thought, yes, when I reconsidered it. Actually I think I also looked it up. Thank you :)

3 years ago

VincentOostelbos

Nia estas la furiozo!

Ni ne semas!

Kreski forte!

Malkurbite, malfleksite, malrompite!

Fajro kaj sango!

Aŭdu min rori!

Alta kiel honoro!

Niaj akraĵoj estas akraj!

Familio, devo, honoro!

3 years ago

Snugglesworth

La nokto estas malluma, kaj plena de teroroj.

3 years ago

nowo1978

La nordo memoras.

2 years ago

Migranto

ĉiuj homoj devas morti...

3 years ago

Betigre

ĉiuj homoj devas servi

3 years ago

HeroRobb

Nokto falas kaj mia gardo komencas. Gxi ne finigxos gxis mia morto.

3 years ago

Michael904651

Tenu la pordon!

2 years ago

n8d47i0c

Lannisteroj siajn ŝuldojn pagas

3 years ago

Crutypus

Čiam* (I know the accent is backwards)

3 years ago

BruceWellington

What about "Lannisteroj ĉiam pagas siajn ŝuldojn" ?

1 year ago

Neotho

kio mortis, eble neniam mortos

1 year ago

Lorenhey

Lol, too much TV ^^

3 years ago

guillermo.972555

Jen ligilo al la blogo kie mi publikigas ĉapitrojn de Game of Thrones esperanten. Mi serĉas kunlaborantojn. Ĉu vi interesas? Kontaktu min: http://tronludo.blogspot.com.es/

1 year ago

Rae.F

Kaj nun ni ankaŭ povas diri ĝin en Alta Valeriano! Dankon, Duolingo.

1 year ago

przezdzink

All the GOT comments make me happy.

9 months ago

AlexDalton314

Cxu estas cxi tiu fontindiko al La Ludo De Regx-Segxoj? Vivu la Domo Stark! Ho, atendu....

3 years ago

EsperantoEthan

i see what you did there!

1 year ago

_Bon_

Diris Eddard Stark al Bran Stark

1 year ago

eZentric

Bonan memeon

6 months ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.