1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Vintro venas."

"Vintro venas."

Translation:Winter is coming.

May 30, 2015

28 Comments


earthkissed

Vi scias neniom, Jon Snow!


AdolfStein1

Should 'Winter is here' be 'Vintro estas ĉi tie'?


TheWombatGuru

Love the reference :)


Izabela_K

Ludo de Tronoj


msalazarmassaro

Kiam vi ludas la ludo de tronoj, aŭ vi gajnas aŭ vi mortas


VincentOostelbos

I think it should be "ludon de tronojn", right? Or maybe "ludon de tronoj", I'm not sure. All the same, have a lingot.


chalybeous

I think you're right about "ludon", but "tronoj" doesn't take an -n because it's following a preposition. The notes on the da/de lesson should back me up.


VincentOostelbos

That's what I thought, yes, when I reconsidered it. Actually I think I also looked it up. Thank you :)


VincentOostelbos

Nia estas la furiozo!

Ni ne semas!

Kreski forte!

Malkurbite, malfleksite, malrompite!

Fajro kaj sango!

Aŭdu min rori!

Alta kiel honoro!

Niaj akraĵoj estas akraj!

Familio, devo, honoro!


Snugglesworth

La nokto estas malluma, kaj plena de teroroj.


nowo1978

La nordo memoras.


Migranto

ĉiuj homoj devas morti...


Betigre

ĉiuj homoj devas servi


HeroRobb

Nokto falas kaj mia gardo komencas. Gxi ne finigxos gxis mia morto.


Neotho

kio mortis, eble neniam mortos


n8d47i0c

Lannisteroj siajn ŝuldojn pagas


CapdeBurro

Čiam* (I know the accent is backwards)


BruceWellington

What about "Lannisteroj ĉiam pagas siajn ŝuldojn" ?


guillermo.972555

Jen ligilo al la blogo kie mi publikigas ĉapitrojn de Game of Thrones esperanten. Mi serĉas kunlaborantojn. Ĉu vi interesas? Kontaktu min: http://tronludo.blogspot.com.es/


Lorenhey

Lol, too much TV ^^


Rae.F

Kaj nun ni ankaŭ povas diri ĝin en Alta Valeriano! Dankon, Duolingo.


przezdzink

All the GOT comments make me happy.


AlexDalton314

Cxu estas cxi tiu fontindiko al La Ludo De Regx-Segxoj? Vivu la Domo Stark! Ho, atendu....


EsperantoEthan

i see what you did there!


_Bon_

Diris Eddard Stark al Bran Stark


tomasojak

High Valyrian fans... This one is for you

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.