"Vintrovenas."

Translation:Winter is coming.

3 years ago

27 Comments


earthkissed
earthkissed

Vi scias neniom, Jon Snow!

3 years ago

AdolfStein1
AdolfStein1

Should 'Winter is here' be 'Vintro estas ĉi tie'?

1 year ago

TheWombatGuru
TheWombatGuru

Love the reference :)

3 years ago

Izabela_K
Izabela_K

Ludo de Tronoj

3 years ago

msalazarmassaro

Kiam vi ludas la ludo de tronoj, aŭ vi gajnas aŭ vi mortas

3 years ago

VincentOostelbos
VincentOostelbos

I think it should be "ludon de tronojn", right? Or maybe "ludon de tronoj", I'm not sure. All the same, have a lingot.

3 years ago

chalybeous

I think you're right about "ludon", but "tronoj" doesn't take an -n because it's following a preposition. The notes on the da/de lesson should back me up.

3 years ago

VincentOostelbos
VincentOostelbos

That's what I thought, yes, when I reconsidered it. Actually I think I also looked it up. Thank you :)

3 years ago

VincentOostelbos
VincentOostelbos

Nia estas la furiozo!

Ni ne semas!

Kreski forte!

Malkurbite, malfleksite, malrompite!

Fajro kaj sango!

Aŭdu min rori!

Alta kiel honoro!

Niaj akraĵoj estas akraj!

Familio, devo, honoro!

3 years ago

Snugglesworth

La nokto estas malluma, kaj plena de teroroj.

3 years ago

nowo1978
nowo1978

La nordo memoras.

2 years ago

Migranto
Migranto

ĉiuj homoj devas morti...

3 years ago

Betigre
Betigre

ĉiuj homoj devas servi

3 years ago

HeroRobb

Nokto falas kaj mia gardo komencas. Gxi ne finigxos gxis mia morto.

3 years ago

Michael904651

Tenu la pordon!

1 year ago

n8d47i0c
n8d47i0c

Lannisteroj siajn ŝuldojn pagas

3 years ago

Crutypus
Crutypus

Čiam* (I know the accent is backwards)

3 years ago

BruceWellington

What about "Lannisteroj ĉiam pagas siajn ŝuldojn" ?

9 months ago

Neotho

kio mortis, eble neniam mortos

1 year ago

Lasciate

Lol, too much TV ^^

3 years ago

guillermo.972555
guillermo.972555

Jen ligilo al la blogo kie mi publikigas ĉapitrojn de Game of Thrones esperanten. Mi serĉas kunlaborantojn. Ĉu vi interesas? Kontaktu min: http://tronludo.blogspot.com.es/

1 year ago

Rae.F
Rae.F

Kaj nun ni ankaŭ povas diri ĝin en Alta Valeriano! Dankon, Duolingo.

1 year ago

przezdzink
przezdzink

All the GOT comments make me happy.

6 months ago

AlexDalton314

Cxu estas cxi tiu fontindiko al La Ludo De Regx-Segxoj? Vivu la Domo Stark! Ho, atendu....

3 years ago

EsperantoEthan

i see what you did there!

1 year ago

_Bon_
_Bon_

Diris Eddard Stark al Bran Stark

9 months ago

eZentric
eZentric

Bonan memeon

3 months ago

Related Discussions

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.