1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця жінка - вегетаріанка."

"Ця жінка - вегетаріанка."

Переклад:The woman is vegetarian.

May 30, 2015

8 коментарів


VolodymyrG

Чому не підходить - This woman???


VASKA857375

Також не розумію!


ornella_o

Чому не сказано, що треба обрати декілька варіантів ?


Vinnfred

Хіба там не було написано "оберіть всі правильні"?


Solomiya2016

Але чому ж тоді не можна було без is?


Nordry

Ви із повного речення хочете прибрати один із двох головних членів - присудок. Але, на відміну від української, англійська мова такого не дозволяє. Коли у реченні Present Simple відсутнє дієслово, тоді наявність дієслова-зв'язки "to be" (is/are) обов'язкова.


vadymkonambaone

по всьому курсу англійської зустрічаю правило, що артикль "the" оначає "цей/ця", причому для перекладу з української "this" не підходить. хіба артиклі "a" та "the" мають переклад?


Nordry

Це не "правило", а одна з особливостей даного курсу, спрямована на краще засвоєння новачками теми "артиклі", адже вона лише на перший погляд видається простою - про це не раз повідомлялося в описах курсу. А щодо "this", то в багатьох завданнях просто не встигли додати альтернативні варіанти перекладу після виходу з "бети". А потім у курсу не стало модераторів, тому зараз зміни вносяться, але дуже повільно, оскільки розвивати цю "гілку" допомагають модератори з інших напрямків "у вільний від їхніх власних "гілок" час.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати