1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він лише набрав кілька очок."

"Він лише набрав кілька очок."

Переклад:He only scored a few points.

May 30, 2015

18 коментарів


Luda1966

Не дуже зрозуміло, чому тут повинен стояти артикль "а" перед "Few"? Адже невизначений артикль "a"означає «одна штука», «якийсь / якийсь», «один з багатьох інших таких же», і вживатися може з обчислюваними іменниками в однині. А few -декілька/ трохи не підпадає під це правило, на мій погляд... і "очок" це не однина, бо це не одне очко, а їх декілька, що є множиною.... ???


Fb8U1

A few - це усталений вираз, означає Кілька. Такі вирази не завжди утворені за правилами.


Luda1966

Дякую за відповідь!


N8133

'a few' означає кілька


Max280105

Чи має значення розташування слова "only" в даному випадку?


P2Vx

А "he HAS only (just) scored a few points" можна сказати?


Vinnfred

Так

Тільки в даному випадку He has only scored.. і He has just scored.. мають різне значення. He has just - Він тільки но. Щоб сказати "лише" використовуючи just потрібно його трохи змістити: He has scored just a few points


Xalava

Але цю відповідь, поки що, ще не приймають )


rodrumt

He has only scored a few points - it is also correct asnwer. Please, add .


Kadr80

Чи можливий такий варіант? "He only earned several points".


Vinnfred

Думаю, що так :)


semta74

"He HAS only scored some points" У чому моя помилка, поясніть будь ласка


shkrjab

Він набрав лише..., а не він лише набрав...


Fb8U1

Зміна місця слова "лише" у реченні зміщує акценти.

Він набрав лише кілька очок. Наголошується на кількості очок.

Він лише набрав кілька очок. Тут про загальний перебіг гри. Ніяких успіхів, лише вдалося набрати кілька очок.


Anna666575

He only scored a few points - не прийняло в мене таку відповідь, хоча в обговоренні саме вона подана як правильна. Вимагає some


Dmy_S

Повторю найперше запитання в темі: "Навіщо перед few артикль a"? ;)

Різниця між "few" і "a few" в тому, що перша конструкція має негативне забарвлення, а друга - позитивне. Здається, про це вже йшлося в інших обговореннях. I have few books - мені практично нічого читати. I have a few books, бо багато мені й не треба, я відбирав їх дуже ретельно і кожну можу перечитувати десятки раз. До того ж у них чимало сторінок. Але яка радість може бути в набранні малої кількості очок у закінченому реченні? Навіть якщо ці очки стали вирішальними, в даному випадку багато все одно краще, ніж мало.


DdEh10

Чому several не приймає???


Aleks852962

По правилам після He має бути has або слова із закінченням на s або ed якщо використовується минулий час

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.