"Jes, mia nomo estas Adamo."

Translation:Yes, my name is Adamo.

May 31, 2015

22 Comments
This discussion is locked.


FredCapp

Mia nomo estas Inigo Montoja.…


Rae.F
Mod
Plus

Vi mortigis mian patron. Preparu morti.


Renardo_11

Rae.F skribis: Preparu morti.

"Prepariĝu" aŭ "preparu vin". Aŭ eble prefere "pretiĝu".


DerrickCoh

When do you add "o" to the end of a name? Is it optional?


esperisto

Adding of "o" means that the name is Esperantized (turned into an Esperanto word), and the "o" means a noun. For example, Petro for Peter, Aleksandro for Alexander, Paŭlo for Paul. For your name, it might be "Deriko".


langlearnerZeke

How come it doesn't accept "yeah, my name is adam"?


ActualGoat

Yes is the better translation.


SkuggiAiko

Does the o ending apply to female names, too?


zerozeroone

It can, but it doesn't have to be used. You can use the native form of the name, an "Esperantoized" name using -o, or "Esperantoized" with -a. The use of -a is because in many languages the choice of -o/-a is male/female. So if your name is Maria, you wouldn't want to use Mario because it is a "male" name. For example, in the course you'll see the name Sofia used.

http://www.esperanto-chicago.org/nomoj.htm


horizon241

Jen, vi estis servita.


M0taku

This remind me of Boku ha Kuma.


1motin

Ne, Mia nomo ne estas Adamo. Mia nomo estas Motinuddin. Kio estas via nomo?


FredCapp

Mia nomo estas Spartiko!!


BossLearner87

Mia nomo estas maluga montana.


Marlon2108

NE, MI ESTAS PATRIKO!


FredCapp

Jes, certe, Marion.


Nycjo

Mia nomo estas Bondo, Jamo Bondo!


FredCapp

Ĉu vi volus la trinkaĵon skuitan aŭ kirlitan?


Renardo_11

Mi volas ĝin skuita, ne kirlita.

“Skuata” signifus, ke oni daŭre skuas la martinion dum la trinkado. Oni verŝajne disverŝus parton. ☻

Pretere, se oni volas esperantigi la antaŭnomon de s-ro Bondo, ĉu ĝi ne estu “Jakobo”? (Aldono: Mi diris se, ne ke oni esperantigu ĝin.)


FredCapp

Mi jam havis tiun diskuton kun oni, kaj li ne ŝatis ke la spiono Bond estu ia nomo anstataŭ James.
Laŭ mi vi ĝustas sed mi ne volas ŝajnigi troleme.
Ankaŭ, mi ne trinkas alkoholaĵojn do mi ne certis ĉu ili estus -i- vortoj aŭ -a- vortoj. Do dankon.


salivanto

La plej granda peko estas la mankanta akuzativo.

Cxu vi volas la kremon kirlita?


FredCapp

Ne, dankon. Mi havas alergion.

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.