Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu azaltacağım."

Çeviri:I am going to reduce it.

3 yıl önce

10 Yorum


0guzhaner

"I will reduce it" neden olmuyor?

3 yıl önce

chablake1

Telefondan giriyorum, kelimeleri bana seçtirdigi icin "i will reduce it" şeklinde cevirtti

10 ay önce

incikin_
incikin_

İki çeviri de doğru :-) Yalnızca birinde "will +V" diğerinde "be going to +V" yapısı kullanılmış.

Şıklı soru şeklinde geldiyse,
"I WILL reduce it." ve
""I AM GOING TO reduce it." seçeneklerini birlikte işaretlemeliyiz.

10 ay önce

Hseyinsar5

Oluyor

9 ay önce

bluesbender

Deduct kullanımıda uygun gibi geliyor.

3 yıl önce

ykpylmz

Lower neden olmuyor

3 yıl önce

ibo286443

Lower sıfat

1 yıl önce

haticesena34
haticesena34

reduce azaltmak ise reuse ne demek

1 yıl önce

Enessezer97

GONNA neden kabul edilmiyor!

I'm gonna reduce it

1 yıl önce

yhanifi1980

I am going to diminish the it. Olmaz mı

11 ay önce