"It is currently the cultural center of the city."

Překlad:To je momentálně kulturní centrum města.

před 3 roky

10 komentářů


MartinChal2

To je soucasne kulturni centrum mesta? - je spatne?dekuji

před 3 roky

Nemesis_NaR

No, na základě Golden rule (viz https://www.duolingo.com/comment/7117296) to opravdu špatně je. Vaše věta by totiž byla: "It is the curent cultural center of the city." (znamená-li soucasne současné a ne současně).

Ve významu moc rozdíl není, ale jednou to je přídavné jméno a jednou příslovce a tudíž něco jiného.

před 3 roky

bohdanp3

A proč ne aktuálně?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Nu a s aktualne jsme na 233 ceskych vetach.

před 3 roky

bohdanp3

Nu a ve výsledku člověk zjistí, že vlasně neumí ani Česky :). Ale dík, stejně nevím, zda si to zapamatuji :(

před 3 roky

Jenda-48
Jenda-48

A proč ne " Je to současně kulturní centrum města". Je to česky a vypovídá to v souladu s vašimi pravidly. Kulturní centrum města přece často není společné s obchodním centrem, či oddechovým centrem. Překlad momentálně působí, že krákodobě, což se dá dost obtížně představit. Tak ve sběrném táboře, nikoliv ve městě (pokud není vyhořelé, zničené).

před 1 rokem

M.A.T.A.F.A.K

Momentálně je to centrum kulturního dění ve městě. (co je zde špatně?)

před 2 roky

ViktorUksa

Čeština má pro taková pojmenování čistě české slovo středisko (kulturní středisko, zdravotní středisko, atd.). To se zde ale neuznává, jak jsem se přesvědčil.

před 1 rokem

JanHenke3
JanHenke3

Duo nebere spojení"v TÉTO chvíli" ale bez logického důvodu výhradně "v TUTO chvíli". Asi je to pracné, ale stálo by za to varianty s překladem "v této chvíli" také zařazovat. Dost to otravuje, neb se to vyskytuje často a na více místech. Moderátorům moc děkuji.

před 3 měsíci

Petra684410

Proč nemůže být nynější kulturní centrum

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.