"Li ne povas akcepti la veron."

Translation:He cannot accept the truth.

3 years ago

30 Comments


Fetorulo

This lesson got kind of dark, didn't it?

3 years ago

dnepropedrovsk

-MI VOLAS LA VERO! -VI NE POVAS ANSI LA VERO!

3 years ago

froregon

veron?

3 years ago

dnepropedrovsk

Vi pravas! Dankon.

3 years ago

Raztastic

Kio "ansi" signifas? Mi ne pensas ke tio korekta. "Ansi" signifas "esti anso", ĉu ne?

3 years ago

FredCapp

Ne diru al io, sed, laŭ mi, li intencis "handle." Pli bona vorto estus, eble, "trakti."

Aŭ, eble, anseri? :D

3 years ago

Raztastic

"Trakti" sonas pli bone, jes. Sed la ideo el "vi ne estas vera anso" estas stulteta kaj amuza, ĉu ne? ;>

3 years ago

FredCapp

Tre amuza, fakte estas drola.

Vi komprenas anseron, ĉu ne?

3 years ago

Raztastic

"Goose"?

3 years ago

Raztastic

you can't handle the juitth

3 years ago

FredCapp

Nun, traduku tiun.

3 years ago

trielt

VI NE POVAS TRAKTI LA BJEEERONNN!!

3 years ago

mmmm_cake

From the Esperanto film "Iuj Bonaj Viroj"

3 years ago

Robinac

He can't HANDLE the truth!

3 years ago

FredCapp

Hmm, kia politikisto estas li?

3 years ago

Sun-Wukong

YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!

3 years ago

Kamparano

Vi volas min sur tiu muro, vi bezonas mi sur tiu muro!

3 years ago

Zekariah7

Neo, vi povas fari gin. Vi estas en la matrix viro!

2 years ago

FredCapp

Por kio vortaroj estas bonaĵoj. Matrix = matrico.

Kaj ĉu oni konas, se iaj Esperantistoj uzas la vorton "viro" tia maniere?

2 years ago

LucasSanto309765

Matrikso eble.

1 year ago

FredCapp

La vero estas tie ekstere!

3 years ago

Sensorfire

I feel like this one deserves an exclamation point. Or an interrobang, depending on how you want to say it.

"He can't accept the truth!" "Li ne povas akcepti la veron!" "He can't accept the truth‽" "Li ne povas akcepti la veron‽"

3 years ago

FredCapp

If it is posed as a question, then there needs to be an interrogative associated with the sentence. In English we do a great deal with vocal tone, but our Esperanto brethren who natively speak a tonal language will, pretty much always, miss many of those cues. So: "He can't accept the truth?" will still need to be something akin to "Ĉu li ne povas akcepti la veron?" or "Li ne povas akcepti la veron, ĉu?"

And that's the truth bpbpbpbpt!

3 years ago

Sensorfire

I know that, but it's not a question of "Can he accept the truth?" it's a shocked exclamation. Thus, the interrobang.

3 years ago

FredCapp

Then meet the ĉubang. :D

Even the most shocked surprise in Esperanto, if it is a question in any form, needs a verbal marker to indicate that, yes, this is a question.

Ĉuuuu?!?!?!

If, however, it is not a question, then it doesn't need the interrobang.

3 years ago

Sensorfire

I present: The Ĉuterrobang! [‽̂] Using it means you no longer must write "ĉu" In your shocked exclamations!

"Li ne povas akcepti la veron‽̂"

3 years ago

FredCapp

Kial oni tajpas tion per ia normala klavaro?

3 years ago

Owen5076

Él no puede acceptar la verdad, poder sounds a little like povi, acceptar sounds like akcepti, veron sounds like verdad.

1 year ago

FredCapp

They are cognates. Yes.

1 year ago

ChevalierduTemps
Plus

Nenio estas vera... cxio estas permesita...

1 year ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.