1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці тарілки наші."

"Ці тарілки наші."

Переклад:The plates are ours.

June 1, 2015

17 коментарів


anpsoft

Дуже погано що жодного слова про правила, біс його знає чому саме are саме тут треба


Liudmyla291698

I- am. He, She, It- is. You, We, They- are. Ці тарілки( вони), відповідно ставимо are.


TarasPolis5

Підкажіть розумні люди в яких випадках our а в яких ours (your і yours)


Olia278966

https://www.learnamericanenglishonline.com/Blue%20Level/B15%20Possessive%20Pronouns.html гляньте тут, все дуже добре пояснено. my, your, his, her, its, our, your та their вживаємо перед іменниками. наприклад: This is MY book. Mine, yours, his, hers, its, ours, yours та theirs вживаємо коли після цих займенників іменник не ставимо. Наприклад: This book is MINE.


anatoliyK0

Пояснення просто супер, це те, чого я ніяк не міг взяти до пуття. Дякую!


zoreastr

This як і the перекладається як цей, ці


PlatonLalida

А чому не these plates. Там вказано ці тарілки, а не просто тарілки наші.


Vinnfred

Тому що розробниками курсу було вирішено перекладати означений артикль як "цей/ця/це", для того аби люди засвоїли використання означеного артиклю

Якщо вправа на переклад з української, то "these plates" повинно бути прийнятим


Mariana800876

Чому перед ours стоїть are


Fb8U1

В українському реченні немає дієслова і це дозволяє граматика. Англійське повне речення не може бути без дієслова, тому вставляють дієслово are (є). Та і українською можна зрозуміти: Ці тарілки (є) наші.


Max895321

Реально важко складати речення не знаючи правил


Fb8U1

Розумна думка. Вивчати мову, не вивчаючи правил - дорога в глухий кут.

Ось сайт для початківців: easy-english.com.ua Тут англійська граматика у спрощеному виді. Ознайомтесь із сайтом, а потім заглядайте, щоб пошукати відповідь на запитання.


Yana122173

Має бути these plates ,множина ??


lX6B1

Тільки-но засвоїв, що артиклі ставляться перед одниною і тут на тобі)


anatoliyK0

Тому що мова йде про конкретні тарілки (ЦІ тарілки), а не просто тарілки. В даному випадку треба ставити The або These.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.