"Ці тарілки наші."

Переклад:The plates are ours.

3 роки тому

9 коментарів


TarasPolis5

Підкажіть розумні люди в яких випадках our а в яких ours (your і yours)

9 місяців тому

anpsoft

Дуже погано що жодного слова про правила, біс його знає чому саме are саме тут треба

4 місяці тому

Liudmyla291698

I- am. He, She, It- is. You, We, They- are. Ці тарілки( вони), відповідно ставимо are.

3 тижні тому

zoreastr

This як і the перекладається як цей, ці

1 рік тому

Mariana800876

Чому перед ours стоїть are

2 місяці тому

PlatonLalida

А чому не these plates. Там вказано ці тарілки, а не просто тарілки наші.

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що розробниками курсу було вирішено перекладати означений артикль як "цей/ця/це", для того аби люди засвоїли використання означеного артиклю

Якщо вправа на переклад з української, то "these plates" повинно бути прийнятим

3 роки тому

uraladim

the plete

2 роки тому

LjubovRodr

В

7 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.