Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ці тарілки наші."

Переклад:The plates are ours.

3 роки тому

8 коментарів


TarasPolis5

Підкажіть розумні люди в яких випадках our а в яких ours (your і yours)

8 місяців тому

anpsoft
anpsoft

Дуже погано що жодного слова про правила, біс його знає чому саме are саме тут треба

3 місяці тому

zoreastr

This як і the перекладається як цей, ці

1 рік тому

Mariana800876

Чому перед ours стоїть are

3 тижні тому

PlatonLalida

А чому не these plates. Там вказано ці тарілки, а не просто тарілки наші.

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що розробниками курсу було вирішено перекладати означений артикль як "цей/ця/це", для того аби люди засвоїли використання означеного артиклю

Якщо вправа на переклад з української, то "these plates" повинно бути прийнятим

3 роки тому

uraladim

the plete

2 роки тому

LjubovRodr

В

5 місяців тому