"I think about firemen all day."

Translation:Jeg tenker på brannmenn hele dagen.

June 1, 2015

5 Comments


Sangfroidish

det er veldig rart.

June 1, 2015

Victor_Donjuan

Wasn't about=om?

April 5, 2018

Regney
Mod

"Å tenke " is used when discussing the (thinking) process going on in your head, e.g.,
Jeg tenker brannmen hele dagen.

"Å tenke om" is used to express an opinion, e.g.,
Hva tenker du om brannmenn?
Jeg synes de er kjekke.
:0)

April 20, 2018

Nic698651

Fordi jeg er sjefen deres

July 31, 2018

amoraoraora

me too ;)

June 20, 2019
Learn Norwegian (Bokmål) in just 5 minutes a day. For free.