"She likes to play tennis with a female friend."

Translation:Вона любить грати у теніс з подругою.

June 1, 2015

7 Comments


velmee

"У тенніс ІЗ подружкою". Після -с варто писати із. Також, можна додати варіант "подружка" до "подруги". Дякую!

June 1, 2015

mizail

I understand that in this sentence "a female friend" wrote for correct translation, but is "a female friend" a normal/usual phrase in english?

June 12, 2015

Vinnfred

Дівчата називають іноді своїх подружок girlfriends :)

June 12, 2015

mizail

Це звучить без підтексту?

А що стосовно female/masculine friend? Якщо вірити https://books.google.com/ngrams/graph?content=female+friend%2Cmasculine++friend&year_start=1800&year_end=2008&corpus=15&smoothing=3&share=&direct_url=t1%3B%2Cfemale%20friend%3B%2Cc0%3B.t1%3B%2Cmasculine%20friend%3B%2Cc0 , то masculine friend ніколи не було в пошані, а female friend останні десятиріччя знову набирає популярності. Однак, це в літературі, я мені цікаво що стосовно живого спілкування?

June 12, 2015

Vinnfred

Не masculine, а male :D https://goo.gl/j28lGI

June 12, 2015

mizail

Оh!! Thank you for enlightening me! :)

June 12, 2015

Vinnfred

female - male, feminine - masculine

June 12, 2015
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.