Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I am not going to prevent it."

Překlad:Já tomu nezabráním.

0
před 3 roky

4 komentáře


RomanCZ
RomanCZ

Prosím o radu. Jde bez dalšího kontextu poznat, jestli věta znamená spíš "Já tomu nezabráním." nebo "Nebudu tomu bránit"? Nebo co lze aspoň víc předpokládat? U této věty rozdíl ve vidu vyniká asi zatím nejvíc. Děkuji za odpověď.

0
Odpovědětpřed 3 roky

MarquiseDeBat
MarquiseDeBat

Nelze. Bez kontextu to poznat nelze, protože taková věc, jako vid v angličtině prostě neexistuje. Sloveso do češtiny se pak vybírá podle kontextu a podle citu, tady na duu si s tím příliš hlavu nelámejte.

3
Odpovědětpřed 3 roky

jgstcd
jgstcd

"Nebudu tomu bránit" bereme.

0
Odpovědětpřed 3 roky

RomanNoga

Predujdu tomu?

0
Odpovědětpřed 9 měsíci