1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am not going to prevent it…

"I am not going to prevent it."

Překlad:Já tomu nezabráním.

June 2, 2015

11 komentářů


Clouseau4

'Nezabráním tomu' to by snad také mohlo přijmout...


JiNeern

Jak by se řeklo "já tomu nezabráním" ve smyslu "nemůžu proti tomu nic udělat", "nemám prostředky/sílu/schopnost tomu zabránit"?

To "going to" mi v takovém případě moc nesedí…


RomanCZ

Prosím o radu. Jde bez dalšího kontextu poznat, jestli věta znamená spíš "Já tomu nezabráním." nebo "Nebudu tomu bránit"? Nebo co lze aspoň víc předpokládat? U této věty rozdíl ve vidu vyniká asi zatím nejvíc. Děkuji za odpověď.


MarquiseDeBat

Nelze. Bez kontextu to poznat nelze, protože taková věc, jako vid v angličtině prostě neexistuje. Sloveso do češtiny se pak vybírá podle kontextu a podle citu, tady na duu si s tím příliš hlavu nelámejte.


jgstcd

"Nebudu tomu bránit" bereme.


Patrik43148

Ja nezabráním tomu. A je to spatne?


jaromirv2

I mi to dalo , že je to špatně. Asi ve srovnání s autory Duolinga neumíme česky.


DanielKoud3

Proč se bazíruje v češtině na zájmenu? Nezabráním tomu je taky správně....


DanielKoud3

Nelze nahlásit


Hana670965

stále tam slyším "present", není to chybně nahrané? ta sykavka je nepřeslechnutelná...


Jana229061

Souhlasím. Taky to tak slyším, napsala jsem to taky. Pouštím opakovaně.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.