1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Who has the watches?"

"Who has the watches?"

Переклад:У кого є наручні годинники?

June 2, 2015

10 коментарів


ReD_NaDa

яку в цьому реченні відіграє роль артикль "the"? який передає зміст?


MisterUH

Та як завжди, він показує що ми знаємо про які годинники йдеться. Ось, наприклад, два речення. "Багато людей мають золоті годинники. У кого є ці годинники? " У першому реченні нам ще нічого не відомо про годинники, тому тут без артикля (бо множина, якщо була б однина, треба артикль А). У другому реченні ми вже знаємо, що то за годинники, тому там артикль the.


Me_Dik

тоді у варіанті перекладу повинно було б бути "у кого є ЦІ наручні годинники?"


Viktor_Humeniuk

В кого... - не можна?!)


Egene1960

Це не буде помилкою, але згідно з правилами милозвучності на початку речення ставиться У.


FCnU9

Хто має?-У кого є?У чому різниця?


Vital153055

дивне запитання: У кого є ЦІ годинники?!) Цікаво де в житті можна почути це питання?)


Nata_Lya

Чому в паралельному завданні She does not have enemies, тобто з допоміжним дієсловом does, а тут питання без допоміжного дієслова Who does have watches-неправильно?


Yablunka

Здається, через те, що питання не до присудка, а до підмета, тому допоміжне дієслово і не використовується


FCnU9

У нас не вживається слово (наручні!)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати