A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Bemutatom az étlapot."

Fordítás:I present the menu.

3 éve

13 hozzászólás


cukiari

Géze ő itt az étlap.. étlap ő itt Géza köszönjetek szépen egymásnak! :3

2 éve

Kondrax

I introduce the menu?

3 éve

Attila985286

Én is ezt írtam, de nem fogadta el.

2 éve

attila206701

i show the menu

2 éve

Timeja

Ilyen sincs hogy "Bemutatom az étlapot." Kinek mutatom be? :) Esetleg mutatom az étlapot.

3 éve

Tarnai
Tarnai

Prezentálom a menüt. Hogyan magyarítanád?

3 éve

Timeja

Mutatom az étlapot. És bár nem igazi fordítás, de egy étteremben is ezt mondják "Hozom az étlapot." Így magyaros.

3 éve

Tarnai
Tarnai

Szerintem mindegyik példád mást jelent, mint az eredeti. A mutatom: tessék nézd meg. A hozom: még nincs itt, de itt lesz általam. Prezentálom: tartalmát tudomásodra hozom. Azt hiszem a "bemutatom" jelentésénél csak a: "Tímeja, ez az étlap, étlap ő Tímeja." formára gondolsz, pedig a : "Bemutatom az új szerzeményemet" sem ilyen.

3 éve

tomyyka

menucard?

2 éve

Sztankay54

Szerintem a present az nem bemutatot jelent ,hanem presentálom.

2 éve

Goldenfreddy220

Miért kell bemutatni az étlapot??? XD

2 éve

AndrsTth532551

Az első hozzászólás tetszik :)

1 éve

varlac
varlac

Nekem mindig gondom van a kovetkezovel: I present the menu. I am presenting the menu. Ok hogy a masodik hogy most tortenik. De az etlapot sem hivatasszeruen mutogatom. A ket alak hasznalatra kernek altalanos segitseget. Kosz.

1 éve