"Does she have paper?"

Fordítás:Van papírja?

June 2, 2015

7 hozzászólás


erbse10

Van ujságja? Nem fogadta el .

August 1, 2018

EnglishGyuri

Van papirja? :)

June 2, 2015

Bogca07

Miért kell elé a ''Does''? Csak azért mert kérdés? Vagy ezt hogy döntik el?

June 25, 2016

olmik

Segédige. Kérdésnél használatos

October 20, 2017

kleavenae

Vannak iratai (okmányai)?

November 19, 2016

Driusz

Itt mért nem ugy van hogy " does she has paper?"

November 7, 2017

vasvariistvan

Mert ilyenkor csak a (do) segédige kap ragot (a have ragozatlan marad). Így találták ki az angolok.

July 8, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.