"Doufám, že přijdou."

Překlad:I hope that they come.

June 2, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


javlik

Budoucí čas "I hope they will come" není možný?


nueby

Je, a dokonce i ...going to... se po hope občas používá. Přidal jsem obojí.


iPix

Nestačí pouze I hope they come.


Nemesis_NaR

Stačí. Pokud nebylo uznáno, tak tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


Rad_Se_Ucim

They come přece znamená přichází a né přicházejí?


LiS0407

česky ON přichází, ale ONI přicházejí (sloveso ve 4. slovesné třídě podle vzoru sází) ale v poslední době je asi možné i oni přichází http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=540


jgstcd

To uz je v systemu.


Vasek125699

Lze pouzit i "I hope, they are coming"?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.