Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kitabı biz okuyoruz."

Çeviri:We are reading the book.

3 yıl önce

3 Yorum


kullanamadim

Biz kitap okuyoruz olmasi gerekiyor. "Kitabi biz okuyoruz" bana daha çok passive anımsattı

3 yıl önce

gsoganci

Özneyi başa da alabiliriz lakin "Biz kitap okuyoruz." yerine "Biz kitabı okuyoruz." demek zorundayız. Cümlede tek bir kitabın bahsi geçiyor ve kişi o kitabı okuduğunu söylüyor. Bu gibi belirli bir şeyden bahsettiğimiz durumlarda başa "the" getirmemiz gerekiyor.

3 yıl önce

murat47295

Are neden kullanildi

1 yıl önce