1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The man has an elephant."

"The man has an elephant."

Переклад:Цей чоловік має слона.

June 3, 2015

16 коментарів


SurnameNam

Частина The ніяк не перекладається. Хоч чомусь мене навчили у школі.


olesyalevchun

команда модераторів визначили що "зе" перекладаємо як цей це ці цього....і т. д. і т. п.


lei.04

the артикль він не перекладається


GianluigiBot

Ну так, і так теж.


-GanonDork-

Зе значить Зеленський


viFm6

Цікаво як слон поміщається
В квартирі


ysvitlanam

Цей чоловік має слона, а ти купи слона.


WD0x2

Вже двох купив


nkovalchuk1

А я трьох


Archim8

Чому переклад "у цього чоловіка є слон" неправильний?!


Victor253640

артикль зе означає конкретний, визначений предмет або істоту


u3sj2

Українська


GianluigiBot

Як чоловік


8m0a

Там нема "цей" там просто чоловік


bogdan681745

Чому вживається an?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати