"They eat dinner."

Překlad:Oni jedí večeři.

June 3, 2015

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Lenka311

napsala jsem ,,oni jí večeři,, a špatně... asi neumím ani česky ... (


SoaHradeck

Leni,ta samá chyba! Taky jsem napsala jí..:-)


kacenka9

Jí je opravdu tvar slovesa jíst použitelný pouze pro 3. osobu čísla jednotného. Množné jediné přípustné je "jedí".


KristnaNea1

To ja napsalaj taky Oni jí večeři a bylo to špatně


DavidKol2

Moc moc prosim uznavejte jeste ,,jí,, jinak tu lekci nikdy neudelam. Neumim cesky :)


Nikca2003

Oni je 3.osoba cisla mn. Takze eats nebo ne


kacenka9

Nebo ne. S se pridava pouze u 3. osoby cisla jednotneho. Takze on, ona, ono.. Oni uz tam nespadaji.


MarktaMasa1

Nikdo nemluví tak ucebnicove jak se tady píše, že jedině možné sloveso je jedí.


VlastaPazo

V české mluvě se používá jí i jedí


PetrZahrad2

Oni jedí večeři. = Oni jí večeři.


Bronek77

taky jsem tam napsal ,,jí,,


MajklSpirit

Tak afektovany hlas je umenie prelozit.


Ivcaberca

They est dinner; preklep

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.