1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Are you going to put me in t…

"Are you going to put me in the little room?"

Vertaling:Ga jij mij in de kleine kamer zetten?

June 4, 2015

6 opmerkingen


jako101173

"Stop je me in de kleine kamer" is dat onjuist?

June 18, 2017

JeffreyMarciano

Dat zou een correcte vertaling zijn van 'are you putting me in the little room'. 'Are you going' wordt correct vertaald met het werkwoord 'gaan'

September 15, 2017

MaginaClau

Ga je me in het kleine kamertje stoppen ! Is dat niet goed ?

September 21, 2017

JeffreyMarciano

Dat zou correct moeten zijn!

September 21, 2017

MaginaClau

Dank u , maar dat werd wel als fout gesteld !

September 22, 2017

MaginaClau

Ga je mij in het kleine kamertje zetten , wordt altijd weer fout gerekend ! Heeeel vervelend !

October 12, 2017
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.