Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Are you going to put me in the little room?"

Vertaling:Ga jij mij in de kleine kamer zetten?

3 jaar gelden

6 opmerkingen


jako101173

"Stop je me in de kleine kamer" is dat onjuist?

1 jaar gelden

JeffreyMarciano

Dat zou een correcte vertaling zijn van 'are you putting me in the little room'. 'Are you going' wordt correct vertaald met het werkwoord 'gaan'

11 maanden geleden

MaginaClau

Ga je me in het kleine kamertje stoppen ! Is dat niet goed ?

10 maanden geleden

JeffreyMarciano

Dat zou correct moeten zijn!

10 maanden geleden

MaginaClau

Dank u , maar dat werd wel als fout gesteld !

10 maanden geleden

MaginaClau

Ga je mij in het kleine kamertje zetten , wordt altijd weer fout gerekend ! Heeeel vervelend !

10 maanden geleden