"Are you going to put me in the little room?"

Vertaling:Ga jij mij in de kleine kamer zetten?

3 jaar gelden

6 opmerkingen


jako101173

"Stop je me in de kleine kamer" is dat onjuist?

1 jaar gelden

JeffreyMarciano

Dat zou een correcte vertaling zijn van 'are you putting me in the little room'. 'Are you going' wordt correct vertaald met het werkwoord 'gaan'

1 jaar gelden

MaginaClau

Ga je me in het kleine kamertje stoppen ! Is dat niet goed ?

1 jaar gelden

JeffreyMarciano

Dat zou correct moeten zijn!

1 jaar gelden

MaginaClau

Dank u , maar dat werd wel als fout gesteld !

1 jaar gelden

MaginaClau

Ga je mij in het kleine kamertje zetten , wordt altijd weer fout gerekend ! Heeeel vervelend !

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.