1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона не підходить."

"Вона не підходить."

Переклад:She does not fit.

June 4, 2015

8 коментарів


yasua2

Речення не має логічного завершення для розуміння студентом, тому вважаю є недоцільним для використання


HalynaDemchyna

чистої води русизм: українською " підходити "-від дієслова "ходити";англ. to fit- пасувати


Xalava

Завжди думав, що слово "fit" буде негарно вживати з людьми.


ser-ts

слово "підходить" може мати інше значення- від слова "ходити"


achik7

Можливо це мається на у вазі що хтось для чогось не підходить?Типу:" Вона не підходить на цю роль"?


Aleksej417025

Можливо нам тут намудрили (не сказати б по іншому), а ми тепер тикаємо пальцем в небо і гадаємо: що б це могло означати?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.