"Které jsou moje sukně?"

Překlad:Which are my skirts?

June 4, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Heimdal-cz

Proč mi to nevzalo "Which skirts are my?"


jgstcd

"My" pouzivame pred podstatnym jmenem a "mine" jinde.


Cheesecek

Which skirts are mine? - Tento překlad vážně není možný?


RadekSkrbek

Nemohl by mi někdo vysvětlit kdy mám pouzit poradek slov "what book is it?"

A kdy naopak poradek slov jako v tomto případě "which are my skirts?"

Prijdou mi to velmi podobné otázky, ale nerozumím proč tam je jiné pořadí slov?

Děkuji.


ZdekaSchoo

je tam jiné pořadí slov, protože je to tak srozumitelné, spisovné a je to správný překlad, můžete to napsat jinak, ale musíte použít jiná slova, ne jiný pořádek slov, místo which are my skirts můžete napsat which skirts are mine, místo what book is it můžete napsat what is the book like nebo what kind of book is that, když jen změníte pořádek slov a napíšete what is it a book, s neurčitým členem před book, je to jiná věta co je to kniha a tedy špatný překlad a změnit pořádek slov u druhé věty a napsat which my skirts are nejde vůbec, to není spisovná anglická otázka


AlmaMESTLO1

Vždyť u kabátu bylo"which coat is my", proč je to teď jinak "which are my skirts??" Ála


tatka_
Mod
Plus

Vždyť u kabátu bylo"which coat is my", proč je to teď jinak "which are my skirts??" Ála

U kabátu určitě nebylo "which coat is my"
https://forum.duolingo.com/comment/6640853


Radim_CZ_UnO

Jde udělat tuto otázku "Which are my skirts?" s pomocným slovesem DO a jak by zněla? Děkuji předem za odpověď.


Radim_CZ_UnO

A co tomu brání nepoužít v této otázce pomocné sloveso.


ZdekaSchoo

to, že je to otázka na podmět

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.