"He is always studying."

Fordítás:Folyton tanul.

June 4, 2015

19 hozzászólás


drjgy

Ez a "mérges always". Egyszerű jelen helyett folyamatost használunk, ha a rosszallásunkat fejezzük ki

March 15, 2016

FarkasBM

folyamatosan tanul ?

June 4, 2015

Tarnai

continuously?

June 4, 2015

FarkasBM

szerintem a folyton tanul és a folyamatosan tanul nem áll olyan messze egymástól, hogy az egyik ne legyen jó

June 4, 2015

Tarnai

Egész közel állnak egymáshoz jelentésben, de amíg egyiket egy szakaszosan ismétlődő, másikat folyton folyvást folyó tevékenységnek vélem. Ezért gondolom az egyiket jónak, a másikat meg csak majdnem.

June 4, 2015

kalmii

Még jó hogy a gyakoriságot kifejező időhatározóknál persent simple-t szoktak használni - always , usually , never, often , normally stb.

September 11, 2015

der_csoppy

kivéve, amikor kicsit már idegesít, hogy valaki folyton ugyanazt csinálja, pl. folyton csak tanul (ahelyett, hogy néha velem is foglalkozna).

December 29, 2015

KincsesAndrea

pontosan! mint ebben az esetben is :)

February 2, 2016

HJWdesign

Az 'Always' nem egyenlő a 'Folyamatosan'-nal. Mégis csak azt ajánlotta fel!

March 8, 2016

KincsesAndrea

Mert folyamatosban akkor kell használni, ha valaki azzal a cselekvéssel idegesít, pl mindig TV-zel stb..

March 9, 2016

HJWdesign

Cselekvéssel idegesít?? Wot

March 9, 2016

KincsesAndrea

Hivatalos magyarázat, én jobban nem tudom Használhatjuk gyakran ismétlődő cselekvések esetén az “always”-szel, ha a cselekvés ismétlődő jellege zavarja a beszélőt, vagy ő azt túlzottnak érzi. Pl.: Tom is always going away for weekends. – Ebben az esetben Tom gyakran megy el hétvégenként, de nem feltétlen minden hétvégén. A beszélő véleménye szerint ez azonban túl gyakori cselekvés és feltehetőleg zavarja őt. (Tom always goes away at weekends.=Tom minden hétvégén elmegy, szokásos ismétlődő cselekvés, vélemény kifejezése nélkül.) I/we +always+present continuous használata esetén az ismétlődő cselekvés gyakran véletlenszerű. Pl.: I’m always making that mistake.

March 9, 2016

karak74

És lám a hivatalos magyarázat: Dohár könyv Első rész, I. Tenses szakaszban a 3. Present Continuous Tense részben. A) He is always listening to that stupid disco record! Ford: Állandóan ezt a hülye disco-lemezt hallgatja! B) You are always telling me lies! Ford: Állandóan hazudsz! Ugyanebben a könyvben, más helyeken: C) The child keeps pestering me to take him to the fun fair. Ford: Állandóan nyaggat a gyerek, hogy vigyem ki a Vidám Parkba. D) He is always slamming the door. Állandóan csapkodja az ajtót. További példákra: aki keres, talál.

April 28, 2017

HJWdesign

Hát, jó...kérsz Lingot-ot? :D

March 9, 2016

csuszer

Miért nem learning?

March 30, 2016

drjgy

Úgy tudom, hogy ha megmondjuk, hogy mit tanulunk, akkor learning. Egyébként study. Pl. Learning English

April 1, 2016

Tamas51

Ne vezesd félre, nem jól tudod.

April 12, 2016

istvantaka3

I do not understand you what speaking for me!

December 9, 2017

Feri62705

I will learn, I won't learn - Megtanulom, nem tanulom meg

February 8, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.