"Máš v úterý čas?"

Překlad:Do you have time on Tuesday?

June 4, 2015

9 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Karas_Jaroslav

Mohlo by být "Have you time on Tuesday"


kacenka9

Nemohlo. Otazka se tvori DO + osoba + sloveso + atd.

Setkate se pozdeji i s otazkou tvorenou v predpritomnem case, ktera zacina Have, ale tam musi byt dalsi sloveso ve vete.


Adam62356

Myslíte have you got time?


kacenka9

Spise vety jako 'have you been there'. Zrovna 'have you got time' je sice gramaticky spravne (aspon tedy v UK), ale je to zastarale a pouziva se opravdu malo, a v USA treba snad vubec. Tam je Do you have time? Pokud by american pouzil predpritomny cas na otazku 'mas cas' tak by to bylo Have you gotten time?


MirkaEberlov

Are you free on Tuesday? Podle mne správně, nahlásila jsem.


21.ves

nejednáse o knkretní úterý tedy the Tuesday


maxmiliank5

Me se to seklo a napsalomi ze to mam spatne ale mam to dobre


Marie900139

V nabídce slov není Tuesday


Marie900139

V nabídce slov není Tuesday, pouze Thursday

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.