1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I ask you."

"I ask you."

Překlad:Ptám se tě.

June 4, 2015

18 komentářů


qwerterer

šlo by teoreticky i "prosím tě", ve smyslu žádám


nueby

Verze s žádám bereme. Prosím tě je hrozně volně, s takovou bychom se tu v počtu překladů utopili.


qwerterer

děkuji za rychlou odpověd


nueby

Za málo, bohužel nebyla správná. Dávám vám za pravdu a verze s prosím jsem přidal, takže děkuju já :-)


MilotaK

proč nemůže být "zeptám se tě"?


Nemesis_NaR

Protože anglická věta není v budoucím čase.


pepaumianglicky

psal jsem "ptám se tě", co je špatně?


kacenka9

To je dokonce nas hlavni preklad, takze spatne neni nic.


KiaraLara

Já ptám se tebe


Nemesis_NaR

Není správně česky. Kdysi jsem se bavil s lidmi učícími se česky a ti mi prozradili, že jediná slova, která mají v české větě pevné místo jsou "si, se" a "jsem, jsme" - vždy jsou na druhé pozici ;-)


Svetlunka

I ask you. jsem přeložila "ptám se tě" a odpověď nebyla uznána !? s komentářem - Překlad: Ptám se tě. Toto už někdo psal níže, ale chybí reakce - předpokládám jen verze s uznáním malého písmena na začátku.


Nemesis_NaR

Bylo to v aplikaci nebo v prohlížeči? Tady totiž bude chyba někde v softwaru, se kterou tu my nic nenaděláme.


adam516662

zeptám se tě...to je špatně? :-)


ursaursoun

odpověď je o pár řádků výše.. Nemesis_NaR říká: "Protože anglická věta není v budoucím čase."


Romana178954

A "Ptám se vás" je špatně?


Romana178954

Jejda, a když napíšu "Ptám se tě", tak je to taky špatně. Tak nevím...


PetrBhm

Proč není uznané "já se tě ptám". Předem díky za odpověď.


trevorbin

Nemohla by tato věta přeložena i jako ptávam se tě?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.