Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I ask you."

Překlad:Ptám se tě.

před 3 roky

18 komentářů


qwerterer

šlo by teoreticky i "prosím tě", ve smyslu žádám

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Verze s žádám bereme. Prosím tě je hrozně volně, s takovou bychom se tu v počtu překladů utopili.

před 3 roky

qwerterer

děkuji za rychlou odpověd

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Za málo, bohužel nebyla správná. Dávám vám za pravdu a verze s prosím jsem přidal, takže děkuju já :-)

před 3 roky

MilotaK

proč nemůže být "zeptám se tě"?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože anglická věta není v budoucím čase.

před 2 roky

pepaumianglicky

psal jsem "ptám se tě", co je špatně?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To je dokonce nas hlavni preklad, takze spatne neni nic.

před 2 roky

KiaraLara

Já ptám se tebe

před 2 roky

Nemesis_NaR

Není správně česky. Kdysi jsem se bavil s lidmi učícími se česky a ti mi prozradili, že jediná slova, která mají v české větě pevné místo jsou "si, se" a "jsem, jsme" - vždy jsou na druhé pozici ;-)

před 2 roky

Svetlunka

I ask you. jsem přeložila "ptám se tě" a odpověď nebyla uznána !? s komentářem - Překlad: Ptám se tě. Toto už někdo psal níže, ale chybí reakce - předpokládám jen verze s uznáním malého písmena na začátku.

před 2 roky

Nemesis_NaR

Bylo to v aplikaci nebo v prohlížeči? Tady totiž bude chyba někde v softwaru, se kterou tu my nic nenaděláme.

před 2 roky

adam516662

zeptám se tě...to je špatně? :-)

před 1 rokem

ursaursoun

odpověď je o pár řádků výše.. Nemesis_NaR říká: "Protože anglická věta není v budoucím čase."

před 1 rokem

Dan138751

Dal jsem ti like

před 1 rokem

Dan138751
před 1 rokem

Romana178954

A "Ptám se vás" je špatně?

před 1 rokem

Romana178954

Jejda, a když napíšu "Ptám se tě", tak je to taky špatně. Tak nevím...

před 1 rokem