1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man eats an apple."

"The man eats an apple."

Překlad:Muž jí jablko.

June 5, 2015

9 komentářů


ZuzanaK12

Proč nemůžou uznat "men,,


marus854

Protože je to množné číslo, jeden muž=man, víc mužů=men. Stejně je to pak i s ženami, a se v množném čísle mění na e.


EmaPospisi

A teď člen nechcete jako ten.... To už me opravdu ženete k odinstalovani teto aplikace.... Vim ze stejne neodpovidate........


quincun

Proč zde není v češtině ukazovací zájmeno?


tatka_
Mod
Plus

A protože v takovém typu věty není potřeba.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.