"Byme"

Μετάφραση:Από εμένα

πριν από 3 χρόνια

10 σχόλια


AneurinEE
AneurinEEPlus

What is the difference between εμένα and μένα?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

The word εμένα usually becomes μένα when the preceding word ends in a vowel.

πριν από 3 χρόνια

AneurinEE
AneurinEEPlus

Thanks.

πριν από 3 χρόνια

jopapadakis

Actually is the same world and we cut the first leter and use apostrophe ('). (from me -> από εμένα -> από 'μένα)

Somethink like -> I have got -> I 've got

πριν από 3 χρόνια

c1h2r

from me ειναι λαθος?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Όχι δεν είναι λάθος. Ανάλογα με τα συμφραζόμενα στην πρόταση που χρησιμοποιείται. Υπάρχει στις αποδεκτές μεταφράσεις στο σύστημα.

πριν από 3 χρόνια

flwra3

By = απο Ομως προσοχη ,αναλογα με την προταση

πριν από 2 χρόνια

fati886370

Απο εμενα

πριν από 1 χρόνο

XusS14

Γιατί δεν πάει from me

πριν από 1 χρόνο

Konstantin882076

Και η απάντηση, από μένα, είναι σωστή. παρακαλώ να συμπεριληφθεί στις σωστές. Ευχαριστώ.

πριν από 3 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.