1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I want her near me."

"I want her near me."

Μετάφραση:Τη θέλω κοντά μου.

June 5, 2015

16 σχόλια


ntimosp

Εγω ξερω οτι το "τη" οταν ειναι αντωνυμια οπως εδω παιρνει το ν για να ξεχωριζει απο το αρθρο ανεξαρτητα απο το γραμμα που ακολουθει. Κανω λαθος;


Taniathasta

''Την θέλω κοντά μου'' . Εδώ χρειάζεται το -ν- επειδή το ''την'' δεν είναι άρθρο αλλά η σύντμηση της αντωνυμίας ''αυτή'' στην αιτιατική.


Spirettos1

"Θέλω αυτή κοντά σε εμένα, ", είναι λάθος;


1giannis

Αφού μέχρι τώρα μου διόρθωνε το (ν) τώρα μου βγάζει συνέχεια λάθος την φράση "την θέλω κοντά μου". Παρακαλώ να γίνει διόρθωση, γιατί στην καθομιλουμένη χρησιμοποιούμε και τις δύο λέξεις χωρίς κανόνες.


vicky205955

εγώ έγραψα <την θέλω κοντά μου> και μου διώρθωσε <τη θέλω κοντά μου>.


AlexandraP609037

Καλά. Επειδή εγραψα ''την'' και οχι ''τη'' είναι λάθος; Ελεος λοιπόν.


ISOYELA

Τώρα μαθαίνουμε αγγλικά. Αν στα ελληνικά θέλει την ἤ τη δεν το εξετάζουμε. Νομίζω σαν μετάφραση και τα δυο πρέπει να θεωρούνται σωστά.


AneurinEE

Is there a difference between κοντά and δίπλα?


ssurprize

Yes, the difference is that διπλα means "next to, by one's side", and κοντά is "near, close to". So the meaning is similar.


Lia851986

Ναι γιατι δεν σου εχει το she αλλα το her!


antastef

εγραψα τη θελω κοντα μου και ηταν την θελω κοντα μου ελεος


VBartzokas

Εμένα το αντίστροφο!!


antastef

εγραψα τη θελω κοντα μου και ηταν την θελω κοντα μου ελεος


lefterisam

Εντελώς πληροφοριακά το αναφέρω έγραψα: "Την θέλω κοντά μου." και το πήρε σωστό.


lbra4

αυτή την θέλω κοντά μου Ποια η διαφορα με την απαντηση σας ωστε να ειναι λαθος η δικη μου

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.