Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I want her near me."

Μετάφραση:Τη θέλω κοντά μου.

πριν από 3 χρόνια

14 σχόλια


ntimosp

Εγω ξερω οτι το "τη" οταν ειναι αντωνυμια οπως εδω παιρνει το ν για να ξεχωριζει απο το αρθρο ανεξαρτητα απο το γραμμα που ακολουθει. Κανω λαθος;

πριν από 1 χρόνο

Taniathasta
Taniathasta

''Την θέλω κοντά μου'' . Εδώ χρειάζεται το -ν- επειδή το ''την'' δεν είναι άρθρο αλλά η σύντμηση της αντωνυμίας ''αυτή'' στην αιτιατική.

πριν από 1 χρόνο

Spirettos1

"Θέλω αυτή κοντά σε εμένα, ", είναι λάθος;

πριν από 2 χρόνια

Lia851986

Ναι γιατι δεν σου εχει το she αλλα το her!

πριν από 1 χρόνο

AneurinEE
AneurinEEPlus

Is there a difference between κοντά and δίπλα?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Yes, the difference is that διπλα means "next to, by one's side", and κοντά is "near, close to". So the meaning is similar.

πριν από 3 χρόνια

AneurinEE
AneurinEEPlus

Ok, great.

πριν από 3 χρόνια

1giannis

Αφού μέχρι τώρα μου διόρθωνε το (ν) τώρα μου βγάζει συνέχεια λάθος την φράση "την θέλω κοντά μου". Παρακαλώ να γίνει διόρθωση, γιατί στην καθομιλουμένη χρησιμοποιούμε και τις δύο λέξεις χωρίς κανόνες.

πριν από 1 χρόνο

antastef

εγραψα τη θελω κοντα μου και ηταν την θελω κοντα μου ελεος

πριν από 1 χρόνο

VBartzokas

Εμένα το αντίστροφο!!

πριν από 1 χρόνο

antastef

εγραψα τη θελω κοντα μου και ηταν την θελω κοντα μου ελεος

πριν από 1 χρόνο

vicky205955

εγώ έγραψα <την θέλω κοντά μου> και μου διώρθωσε <τη θέλω κοντά μου>.

πριν από 1 χρόνο

lefterisam

Εντελώς πληροφοριακά το αναφέρω έγραψα: "Την θέλω κοντά μου." και το πήρε σωστό.

πριν από 1 χρόνο

AlexandraP609037

Καλά. Επειδή εγραψα ''την'' και οχι ''τη'' είναι λάθος; Ελεος λοιπόν.

πριν από 11 μήνες