"I want her near me."

Μετάφραση:Τη θέλω κοντά μου.

June 5, 2015

15 σχόλια


ntimosp

Εγω ξερω οτι το "τη" οταν ειναι αντωνυμια οπως εδω παιρνει το ν για να ξεχωριζει απο το αρθρο ανεξαρτητα απο το γραμμα που ακολουθει. Κανω λαθος;

April 13, 2017

Taniathasta

''Την θέλω κοντά μου'' . Εδώ χρειάζεται το -ν- επειδή το ''την'' δεν είναι άρθρο αλλά η σύντμηση της αντωνυμίας ''αυτή'' στην αιτιατική.

May 2, 2017

Spirettos1

"Θέλω αυτή κοντά σε εμένα, ", είναι λάθος;

January 13, 2016

Lia851986

Ναι γιατι δεν σου εχει το she αλλα το her!

November 1, 2016

1giannis

Αφού μέχρι τώρα μου διόρθωνε το (ν) τώρα μου βγάζει συνέχεια λάθος την φράση "την θέλω κοντά μου". Παρακαλώ να γίνει διόρθωση, γιατί στην καθομιλουμένη χρησιμοποιούμε και τις δύο λέξεις χωρίς κανόνες.

February 27, 2017

ISOYELA

Τώρα μαθαίνουμε αγγλικά. Αν στα ελληνικά θέλει την ἤ τη δεν το εξετάζουμε. Νομίζω σαν μετάφραση και τα δυο πρέπει να θεωρούνται σωστά.

March 29, 2019

AneurinEE

Is there a difference between κοντά and δίπλα?

June 5, 2015

ssurprize

Yes, the difference is that διπλα means "next to, by one's side", and κοντά is "near, close to". So the meaning is similar.

June 5, 2015

AneurinEE

Ok, great.

June 5, 2015

antastef

εγραψα τη θελω κοντα μου και ηταν την θελω κοντα μου ελεος

March 12, 2017

VBartzokas

Εμένα το αντίστροφο!!

March 22, 2017

antastef

εγραψα τη θελω κοντα μου και ηταν την θελω κοντα μου ελεος

March 12, 2017

vicky205955

εγώ έγραψα <την θέλω κοντά μου> και μου διώρθωσε <τη θέλω κοντά μου>.

September 27, 2017

lefterisam

Εντελώς πληροφοριακά το αναφέρω έγραψα: "Την θέλω κοντά μου." και το πήρε σωστό.

October 1, 2017

AlexandraP609037

Καλά. Επειδή εγραψα ''την'' και οχι ''τη'' είναι λάθος; Ελεος λοιπόν.

October 29, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.