Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I want her near me."

Μετάφραση:Τη θέλω κοντά μου.

0
πριν από 3 χρόνια

14 σχόλια


ntimosp

Εγω ξερω οτι το "τη" οταν ειναι αντωνυμια οπως εδω παιρνει το ν για να ξεχωριζει απο το αρθρο ανεξαρτητα απο το γραμμα που ακολουθει. Κανω λαθος;

2
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Taniathasta
Taniathasta

''Την θέλω κοντά μου'' . Εδώ χρειάζεται το -ν- επειδή το ''την'' δεν είναι άρθρο αλλά η σύντμηση της αντωνυμίας ''αυτή'' στην αιτιατική.

2
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Lia851986

Ναι γιατι δεν σου εχει το she αλλα το her!

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

AneurinEE
AneurinEEPlus

Is there a difference between κοντά and δίπλα?

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Yes, the difference is that διπλα means "next to, by one's side", and κοντά is "near, close to". So the meaning is similar.

7
Απάντηση2πριν από 3 χρόνια

AneurinEE
AneurinEEPlus

Ok, great.

1
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

Spirettos1

"Θέλω αυτή κοντά σε εμένα, ", είναι λάθος;

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

1giannis

Αφού μέχρι τώρα μου διόρθωνε το (ν) τώρα μου βγάζει συνέχεια λάθος την φράση "την θέλω κοντά μου". Παρακαλώ να γίνει διόρθωση, γιατί στην καθομιλουμένη χρησιμοποιούμε και τις δύο λέξεις χωρίς κανόνες.

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

antastef

εγραψα τη θελω κοντα μου και ηταν την θελω κοντα μου ελεος

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

VBartzokas

Εμένα το αντίστροφο!!

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

antastef

εγραψα τη θελω κοντα μου και ηταν την θελω κοντα μου ελεος

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

vicky205955

εγώ έγραψα <την θέλω κοντά μου> και μου διώρθωσε <τη θέλω κοντά μου>.

0
Απάντησηπριν από 10 μήνες

lefterisam

Εντελώς πληροφοριακά το αναφέρω έγραψα: "Την θέλω κοντά μου." και το πήρε σωστό.

0
Απάντησηπριν από 10 μήνες

AlexandraP609037

Καλά. Επειδή εγραψα ''την'' και οχι ''τη'' είναι λάθος; Ελεος λοιπόν.

0
Απάντησηπριν από 9 μήνες