"The child eats a white egg."

Překlad:To dítě jí bílé vejce.

June 5, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


PetraPaans

To dítě jí bílá vejce. To by taky mělo jít, ale nebere to :)


kacenka9

To nebere spravne. Ta anglicka veta by musela byt THE CHILD EATS WHITE EGGS.


Ivo150846

Taky slysite wajdeg? Přece white ma na konci t a nee d!


ElikaMacho3

Proč je pouze " a white egg" a ne " an white egg"?


Adrika-Rolandik

Protože to mění w ve white. An se používa jenom, když jsou a-e vedle sebe. An egg neznamená, že egg je vždy s en.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.