Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz yürümeye karar vermiş olacağız."

Çeviri:We will have decided to walk.

3 yıl önce

8 Yorum


SerdalSoydan

we will have decided walking olmaz mı?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır decide'dan sonra her zaman infinitive (to FİİL) kullanılır gerund (FİİL-ing) kullanılmaz

3 yıl önce

MCosan
MCosan

Bende walking yazdım yanlış oldu. :'(

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış olduğunu belirtmişim zaten

2 yıl önce

MCosan
MCosan

Ama bu cevabı sonradan görebildim işte. :D

2 yıl önce

TrkErkei

Moderatör tamamen egoist biri onu iyiki kovmuşlar

1 yıl önce

Yunus816763

We will be come a decision to walk olması gerekmiyor mu.

1 yıl önce

bilgekaganylmz

What???? :D:D:D:D:D:D

1 yıl önce