A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Látom, hogy eszik."

Fordítás:I see that he eats.

3 éve

6 hozzászólás


dlaccc

"I see that they eat them." Én így értelmeztem mert nem egyértelmű az alany, ezt is el kéne fogadnia szerintem.

3 éve

Tarnai
Tarnai

Elég morbid, de igazad van. Látom, hogy ők eszik őt.

3 éve

dlaccc

igazából én tárgyra(ételre) gondoltam, véletlen them-et írtam. Az úgy tényleg vicces :)

3 éve

dosaiimre

"I see her to eat", nem lehet jó?

3 éve

adamkov084

Latom hogy o etelhez?

7 hónapja

54ny7

Én úgy tanultam, hogy az "I see" az hogy értem, az "I can see" pedig hogy látom. Mert ez angol, és nem mindig szó szerint fordítunk. Én can see-vel írtam, úgy elfogadta.

5 hónapja