1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви залишите двері відчиненим…

"Ви залишите двері відчиненими?"

Переклад:Will you leave the door open?

June 5, 2015

11 коментарів


IgorDanyliuk

Чи можна сказати "Will you leave the door opened" ?


Vinnfred

open - це просто стан дверей (двері незачинені), opened - показує, що хтось ці двері відкрив і тому вони відчинені, натякає на попередню дію з відчинення дверей


IgorDanyliuk

Я про це й говорю. Хтось відчинив двері в минулому (door opened), а в майбутньому залишить їх відкритими (Will you leave). Типу "пожнемо посіяне". Чи має бути застосована якась інша граматична форма?


Vinnfred

Якщо хтось їх відчинив у минулому, тоді так, абсолютно нормальна фраза


nikosiam

А чому the door, а не "a door". Ми ж не знаємо про які двері йдеться?


mizail

Чи можна сказати Will you stay the door open?


Vinnfred

Stay - неперехідне дієслово, його не можна використовувати з прямим додатком. Його перехідним відповідником якраз і є leave.

  • Will you stay here? - Ви залишитесь тут?
  • Will you leave it here? - Ви залишите це тут?

mizail

Он воно як... Дякую. А не підкажете де можна прочитати про це подробніше?

Просто я побачив, що існують подібні конструкції (https://duckduckgo.com/?q=will+you+stay+the+door+open) і вирішив запитати.


Vinnfred

Насправді stay - це залишитись, leave - покинути, тобто в основному значенні - це антоніми. Leave something somewhere - виходить, наче покинути (залишити) щось десь


Vinnfred

За вашим пошуком, саме такої фрази знайдено не було, придивіться уважніше. В усіх тих реченнях, що я бачу, двері є підметом. А якщо двері - підмет, то звісно, що до них можна застосовувати stay


mizail

Здається збагнув про що ви, а то "неперехідне дієслово", "прямий додаток" :)))

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.