1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The bear drinks milk."

"The bear drinks milk."

Переклад:Цей ведмідь п'є молоко.

June 5, 2015

7 коментарів


ingle-nook

Чому "the bear" перекладається як "цей ведмідь", якщо the не перекладається як цей, тому що це прийменник. Якщо було б написано this bear, то це б мало значення "цей ведмідь"


Vinnfred

Тому що у цьому курсі означені артиклі перекладаються як "ця це ці" для того, щоб вивчити вживання означеного артиклю


rM9U4

the - це означений артикль, а "a" - не означений. Тобто: the bear - саме той ведмідь(той якого маємо на думці), а "a bear - будь-який ведмідь"


GianluigiBot

Ведмеді ж не п'ють молоко!


PavlechkoS

Скажи це їхній матусі)


WZ164

Чому не приймає від мене відповідь????


vw973

В мене не почуло "bear"

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати