Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I tried to shut the window."

Переклад:Я намагався зачинити це вікно.

3 роки тому

13 коментарів


Patritian

я спробував закрити це вікно

2 роки тому

AndriySydo1

Чому 'shut the window' треба перекладати як 'закрити вікно', а не 'закрити це вікно'?

2 роки тому

gtc2015
gtc2015

"закрити це вікно" також приймається

1 рік тому

PetroKyenko

Правильна відповідь: • Я спробував зачинити вікно. • Я намагався зачинити це вікно.

• Я спробував зачинити це вікно --- неправильно!!! З якої такої радості? І якщо на те пішло, то перший варіант "правильної" відповіді зовсім неправильний, оскільки пропущено слово "це" (the)! Бо якщо тут можна пропустити артикль, то чому не можна у багатьох інших рівноцінних випадках? (це про істерію відносно артиклів на Duo). Дуже шкода, що в українському сегменті Duo панує хаос, статус бети зняли, а помилок вилазить дуже багато, але їх ніхто не виправляє! От так і доводиться переходити на інші додатки та курси.

2 роки тому

YuliaShmat

"Я спробував зачинити це вікно" чому не правильно?

1 рік тому

Georgepetlukh

shut і close чимось відрізняються?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Коли йдеться про зачинення чогось, ці слова - синоніми. Проте, close може також сприйматися як "причинити" (тобто зачинити не повністю), у той час як "shut" - це завжди зачинити повністю. Також, іноді shut може звучати грубіше, наприклад "shut your mouth" доволі грубий вираз, close так не вживається

3 роки тому

Georgepetlukh

Зрозумів :) Дякую за хороший приклад.

3 роки тому

jZdw7

Не розумію чому тут не використовується i have tried to......дія ж відбулася в минулому

6 місяців тому

Khlivnyuk

маркера немає, що це present perfect, і ніщо не вказує на якийсь вплив цього факту на теперішнє.

4 місяці тому

Rost72
Rost72

Чому ,,спробував,, не підходить?Мало того,що змінили формат навчання,то ще й ці помилки дурацькі вимотують!!!

5 місяців тому

gtc2015
gtc2015

Дивно, бо "спробував" і "спробувала" є у підказці до "tried".
Може, проблема у чомусь іншому? Є скріншот?

5 місяців тому

Khlivnyuk

«я спробував закрити це вікно» не приймається, як видно з коментарів вже 2 роки.

4 місяці тому