1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want another beer."

"I want another beer."

Překlad:Já chci ještě jedno pivo.

June 6, 2015

11 komentářů


realberggren

The voice pronounces the word beer as "bear" (as in medvěd), which is incorrect. If you press the slower version beer is pronounced correctly.


kacenka9

That was probably a pronounciation of 'beer' after you drank about 8 of them. :D Thanks, I have disabled the audio on this one.


olda_x

Mě by zajímalo jak se zde pozná jestli chci pivo další a nebo jiné ve smyslu vyměnit protože jsem dostal špatné. "Another" může znamenat jak další tak jiné ...


kacenka9

Z kontextu. Kdyz pred sebou budete mit prazdny pullitr a zadat o another, prinesou vam dalsi. Kdyz budete vypadat nastvane a mit plny, tak prinesou jine. Dalo by treba rici i 'different', pokud byste chtel jinou znacku.


eznkovRena

zde máte překladJESTĚ JEDNOpivo. ale číšník pracuje vJINÉM baru - in another bar -- a v JEŠTĚ JEDNOMbaru /tedy kromě tohohle/ zamítáte. Má to, prosím, nějaké pravidlo? Já to tedy tak cítím, že pracuje zde a ještě v jednom/ jiném/Duo uznává jen JINÉM. Mohu tedy i přeložit že chci JINÉ pivo/protože tohle je třeba teplé/??


M.A.T.A.F.A.K

Také jsem napsal "Já chci ještě pivo" a nebylo uznáno. V otázce však nevidím počet piv, která chci.


VladimrJir

Také mi dává smysl Já chci ještě pivo. Proč mi to neuznává a nutí mne psát Já chci ještě jedno pivo? Vždyť je zřejmé, že chci jedno. V češtině určitě. V angličtině se musí zdůraznit, že chci pouze jedno? Jinak by se mě v britských zemích číšník zeptal, kolik že piva chci? Jo kdybych objednával pro víc lidí, ale to by bylo My a ne Já? Nedává mi to smysl.


AlenaMehrl1

Kde je napsane... "jedno"pivo? Proc je spatne "ja chci jeste pivo" ? Cesky je to spravne


zajdalen2

"Chci další pivo." špatně? nevěřím! Zajímavé, že nápovědy u slov tuhle interpretaci připouštějí


AloisVo

Proč nejde Já chci pivo?


tatka_
Mod

Na vaši otázku už je v této diskuzi odpovězeno.

To by bylo "I want (a) beer." Chybí vám přeložit to "another = další, ještě jedno"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.