"Ten muž a ta žena pijí čaj."

Překlad:The man and the woman drink tea.

před 3 roky

4 komentáře


HerrMoandor

Nejasné, možnost věty která na ně ukazuje. That man and woman are drinking tea / drink tea.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Přidáno, ale jako "That man and that woman..." Z vašeho návrhu koukala nějaká mužožena.

před 3 roky

HerrMoandor

Ano, jasně, moc jsem nad tím nepřemýšlel, chtěl jsem chroustat další testy ať mám tyhle základy za mnou.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Po upozornění od kolegy jsem o tom naopak zapřemýšlel já, a měl jste pravdu. Ve vašem návrhu se jedná o nějakou lingvistickou podivnost angličtiny, něco jako vytýkání slova před závorku, které se zřejmě oficiálně říká "type raising". V jejím důsledku THAT MAN AND WOMAN znamená totéž co THAT MAN AND THAT WOMAN, a ne nějakou oboupohlavní bytost. Váš návrh jsem přidal taky, a promiňte dezinformaci.

Pro zvídavce tu nechám odkaz na pojednání v angličtině. Kdyby v Evropě nefungoval, hledejte doslovně "this man and woman means the same as this man and this woman".

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.