"Myson'swifedoesnothaveacar,butshehasabicycle."

Překlad:Manželka mého syna nemá auto, ale má kolo.

před 3 roky

10 komentářů


MarkGlass4

Manželka mého syna= ona-tzn. 3 osoba čísla jednotného.proč mi to nevzalo možnost has?

před 9 měsíci

JanSuchy9

Protože zápor se vyjadřuje s pomocným slovesem "do not", "don't" ("does not") a pak už je have - infinitiv. Nic s tím nenaděláte, prostě to tak je. ;-)

před 8 měsíci

MilnoDying

jen pro uplnost doplnim ze otazky se tvori s pomocnym slovesem "to do" ktere prebira ulohu zmeny tvaru slovesa pro treti osobu jednotneho cisla

před 3 měsíci

OndejMach6

A joooo jsem vocas

před 2 týdny

Jojo.19

Přesně mě to taky neuznali

před 1 dnem

Andule007

Ahoj. Proč mi to neuznalo ,, mého syna manželka....,, To je to same ne??

před 8 měsíci

ViktorieVe1

Přesně

před 8 měsíci

Zdenka624215

Nemůžu si pomoct - jste úžasní! Ještě mne při učení pobavíte. Moooc díky!

před 4 měsíci

Blanka824049

Ano, krkolomne,ale stejne vyznamove.

před 4 měsíci

Archie134081

Proč nelze Moje snacha nemá auto, ale má kolo???

před 2 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.