1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми бігаємо у травні."

"Ми бігаємо у травні."

Переклад:We run in May.

June 6, 2015

3 коментарі


Fb8U1

З місяцями, роками і іншими тривалими періодами часу вживається прийменник In. З датами і днями тижня - On. При позначенні точного часу - At. Про це, а також про вживання прийменників часу у стійких словосполученнях читайте тут: http://easy-english.com.ua/prepositions-of-time-at-in-on/


gEEl13

We run in May


system7nik

Перед днями тижня місяцями, припускаю, тому не вживаються артиклі, що вони прирівнюються до власних назв?!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати