1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She cooks chicken."

"She cooks chicken."

Переклад:Вона готує курку.

June 6, 2015

25 коментарів


odarka8

в українській мові слово "готувати" не є прямим відповідником російського "готовить". Готувати можна породисту курку до виставки. Готувати можна вечерю. А курку на вечерю потрібно зварити або спекти. Прошу запропонувати стилістично правильний український переклад.


wAIp11

В принсипі тут не вгадаєш чи зварити чи спекти


katinkabest

чому немає артикля а?


Vinnfred

Якщо йде мова про саме про якусь курку, якій не пощастило і вона цілою втрапила на вечерю, тоді було б "а". Проте дане речення може вживатись для того, щоб сказати, що просто у когось на вечерю буде курятина. Може й не ціла курка, а одна ніжка. Тоді chicken виступає загальним словом. Адже артикль вживається з тим, що можна порахувати. Одну цілу курку порахувати можна, курятину - ні


NikolLehen

You say the truth right ... For the info, thank you very much...


MarkoPoPekli

страву варять, а не готують! готують набої і т.і. :)


galanet

А як щодо запікають, смажать? Має ж бути загальне слово для всіх цих процесів.


velnelia

Чому не можна курицю?


KERNpro

Бо курити шкідливо ;-)


NikolLehen

Because it's a Russian word


ZorankaKil

Чого переклад тільки "Вона готує курку"? Хіба не можна "Вона готовить курку"?


Mr_TIGER1

Готовить такого слова не має в Українській мові


z4Am1

дибилы, цыпленок будет chicken а не курица


galanet

А як буде курка?


Vinnfred

Chicken - це просто загальна назва цієї птиці. Також є слова rooster (півень), hen (курка, квочка) та chick (малесеньке, ще жовте, курчатко)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати