"Αυτός είναι ένας στρατιωτικός γιατρός."

Μετάφραση:He is a military doctor.

πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


xaitini77

Γιατί το soldier doctor είναι λάθος ;ευχαριστω πολυ

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Είναι πολύ λαϊκός όρος, όπως και το "war doctor". Καταλαβαίνουμε τι εννοεί, αλλά η σωστή ορολογία είναι "military doctor".

πριν από 3 χρόνια

xaitini77

ευχαριστω πολυ

πριν από 3 χρόνια

Hnk21

Εμενα μου εβγαλε army.Αλλα και αυτο ειναι το σωστο...

πριν από 3 χρόνια

MARIANZICH

γιατί το he is a military doctor είναι λάθος;

πριν από 2 χρόνια

sroskylo

To "he is an military doctor" είναι λάθος;

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.