1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτός είναι ένας στρατιωτικό…

"Αυτός είναι ένας στρατιωτικός γιατρός."

Μετάφραση:He is a military doctor.

June 6, 2015

6 σχόλια


xaitini77

Γιατί το soldier doctor είναι λάθος ;ευχαριστω πολυ


ssurprize

Είναι πολύ λαϊκός όρος, όπως και το "war doctor". Καταλαβαίνουμε τι εννοεί, αλλά η σωστή ορολογία είναι "military doctor".


xaitini77

ευχαριστω πολυ


Hnk21

Εμενα μου εβγαλε army.Αλλα και αυτο ειναι το σωστο...


MARIANZICH

γιατί το he is a military doctor είναι λάθος;


sroskylo

To "he is an military doctor" είναι λάθος;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.