"Αυτός είναι ένας στρατιωτικός γιατρός."

Μετάφραση:He is a military doctor.

June 6, 2015

6 σχόλια


xaitini77

Γιατί το soldier doctor είναι λάθος ;ευχαριστω πολυ

June 6, 2015

ssurprize

Είναι πολύ λαϊκός όρος, όπως και το "war doctor". Καταλαβαίνουμε τι εννοεί, αλλά η σωστή ορολογία είναι "military doctor".

June 8, 2015

xaitini77

ευχαριστω πολυ

June 8, 2015

Hnk21

Εμενα μου εβγαλε army.Αλλα και αυτο ειναι το σωστο...

September 12, 2015

MARIANZICH

γιατί το he is a military doctor είναι λάθος;

May 20, 2016

sroskylo

To "he is an military doctor" είναι λάθος;

October 8, 2016
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.