Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Het meisje wil de schoenen omdat ze zwart zijn."

Vertaling:The girl wants the shoes because they are black.

-1
3 jaar gelden

8 opmerkingen


LanceBakker

Waarom mag ik geen 'cause gebruiken?

0
Reageer2 jaar gelden

DHeenck

Waarom moet je de ene keer want en de andere keer wants?

0
Reageer1 jaar gelden

rittiepol

ik had alleen geen they

-2
Reageer1 jaar gelden

timgrootobbink

wat is het verschil tussen they're en their?

-3
Reageer3 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • They're = They are = Zij zijn
  • Their = bezittelijk voornaamwoord, bijvoorbeeld their shoes - hun schoenen
8
Reageer3 jaar gelden

klas5B14

Dat snap ik dus niet.

-3
Reageer2 jaar gelden

LuanaKhelashvili

Their is een woord dat laat zien dat het van hun is. They is zij in meervoud.

1
Reageer2 jaar gelden

emmabakker20

their is hun en they're is they are/zij zijn

-1
Reageer2 jaar gelden