1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви вмієте кермувати?"

"Ви вмієте кермувати?"

Переклад:Do you know how to drive?

June 7, 2015

5 коментарів


IgorDanyliuk

Може "Do you know how to drive" це усталений вираз, але мені здається що у випадку кермування авто правильніше "Do you can to drive", бо "вміти" тут не значить "я вже знаю як натискати педалі"


Vinnfred

Can може і хороше слово. Але ж хто так будує запитання? Can не вимагає допоміжного дієслова, воно само виступає таким: "Can you drive?".

Але все таки can у випадку автомобіля використовується більше у значенні "Ви можете кермувати?" (саме зараз, після того як випили три склянки пива, цим автомобілем, ...). Тобто у певній конкретній ситуації, а не про вміння взагалі


vosaul

А "Do you know to drive? " - чому так неправильно?


Yablunka

бо відсутнє "як"


Natalia_greb

На таке питання відповідь "так, знаю: треба тиснути на педалі і крутити кермо" :))

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати