1. Forum
  2. >
  3. Topic: Ukrainian
  4. >
  5. "I am very thirsty."

"I am very thirsty."

Translation:Я дуже хочу пити.

June 7, 2015

9 Comments


Iwan_Lviv

Дослівно: "I am thirsty" = "Я (є) спраглий". Але в українській мові так не говорять. Вас зрозуміють але таку послідовність слів майже не вживають. Зазвичай кажуть "Я хочу пити" або "Мене мучить спрага" тощо. (спрага = the thirst) .


442doBeograda

What does бажаю mean? It is beyond my skill.


Vinnfred

бажаю = wish. It can be used to actually wish someone something or like a more intense version of "хотіти" (to want)


piznajko

You should also accept "У мене сильна спага", it's more one to one translation of that sentence


JenniferAb178157

So, I know from Russian grammar that word order doesn't necessarily matter, but is it the same for Ukrainian? The answer for this one is "Я дуже хочу пити", but I had mistakenly chosen "Я хочу дуже пити". It marked me wrong. Can someone help me understand why the word order matters in Ukrainian? Do they not use "cases" like Russian?


Iwan_Lviv

Порядок слів в реченні є довільний. Але слова стоять в реченні одне біля другого і, відповідно, взаємодіють між собою.

"Я дуже хочу пити" - я ДУЖЕ ХОЧУ пити - сильно хотіти

"Я хочу дуже пити" - я хочу ДУЖЕ ПИТИ - пити багато (майже не вживається)

В даному випадку різниці майже не має, але в довших реченнях з іншими словами може мати цікаві і, навіть, протилежні значення.


Buttercupppp

I won't accept Я дуже спрагу :(


shkrjab

Я дуже спраглий

Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.